Lifewave – hvad er det?

I denne video får du historien om Lifewave præsenteret af det Amerikanske PBS – Public Broadcasting Service – det vi i Danmark kender fra DR1 – altså licens betalt tv. Det betyder selvfølgelig at de har undersøgt sagen meget nøje inden de sætter den på landsdækkende TV.

Se denne video som det første inden du går i gang med Lifewaves univers. Så er mange af dine spørgsmål hurtigt besvaret.


Med danske undertekster

Se mere om anti-ældning her

Lifewaves historie

Lifewave findes globaltDa selskabet LifeWave blev dannet i USA i 2002, var det på baggrund af at bringe en ny teknologi på markedet, der kunne forbedre energi og udholdenhed. LifeWave Energi plaster – opfundet og udviklet af David Schmidt – var oprindeligt tænkt som en ny metode til at give besætningerne på ubåde mere og forbedret energi uden at skulle ty til stimulanser såsom koffein. Men på grund af den ekstremt lange udviklingstid, foruden andre faktorer, besluttede David i stedet at fokusere på det civile marked, og den 13. juli 2002 blev LifeWave født.

To patenter blev indgivet på baggrund af denne nye teknologi, og i løbet af de sidste 11 år har den amerikanske patentmyndighed undersøgt disse ansøgninger gennem en udtømmende og detaljeret undersøgelse for at fastslå, hvorvidt LifeWave plastre virkelig er en gyldig og lovlig opfindelse. Konklusionen af patent undersøgelsen er, at LifeWave faktisk har opfundet en unik og legitim teknologi, og som et resultat af det, er det første af de to patenter nu blevet udstedt:

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.html&r=5&f=G&l=50&co1=AND&d=PTXT&s1=David.INNM.&s2=Schmidt.INNM.&OS=IN/David+AND+IN/Schmidt&RS=IN/David+AND+IN/Schmidt
Det er US patent nummer: 8.602.961

Som opfinder har David Schmidt tidligere udviklet “umulige ” produkter, og er blevet hædret af “International Hall of Fame” for nogle af hans tidligere resultater:

http://www.lifewave.com/awards.asp

Lifewave bruger klinisk forskning

På grund af denne erfaring, vidste David at LifeWave skulle understøttes af en egentlig videnskabelig forskning for at opnå accept. Hertil kommer at klinisk forskning er et absolut krav, når markedsføringen af en ny teknologi eller et produkt iværksættes. Alle sundhedsfordele en virksomhed gør krav på, skal understøttes af en gyldig klinisk undersøgelse.

Heldigvis havde David Schmidt stiftet bekendtskab med Dr. Steven Haltiwanger, MD CCN . Dr. Haltiwanger havde 20 års erfaring inden for klinisk anvendelse af ernæring, havde forelæst rundt om i verden om eksotiske sundhedsteknologier, og havde selv læst hos den legendariske Dr. Hans Nieper, udvikleren af orotat mineralske transportsystemer. Dr. Haltiwanger var yderst kyndig i , hvordan man udfører ordentlig forskning i helseprodukter, og tilbød at hjælpe David med at konstruere et forskningsprogram for LifeWave. Dr. Haltiwanger kom i slutningen af 2004 om bord hos LifeWave på fuld tid, som direktør for “Health and Science” .

Siden dengang har LifeWave nu afsluttet utrolige 71 kliniske studier i de produkter, som er resultat af LifeWave teknologien :

http://www.lifewave.com/research.asp

Denne bedrift er bemærkelsesværdig, set i lyset af, at kun to ( 2 ) kliniske studier er nødvendige juridisk set, for at markedsføre et produkt. LifeWave er gået meget længere for at tilfredsstille eventuelle skeptikere.

Som et enkelt eksempel har LifeWave det seneste år (2013) afsluttet et fantastisk klinisk studie på IceWave – det smertelindrende produkt. Nogle af højdepunkterne i denne undersøgelse omfatter:

– Udført på 100 personer , dobbeltblindet placebokontrolleret studie
– Udføret på 5 hospitaler i Frankrig
– Hovedundersøgeren er en velkendt Læge
– Undersøgelsen afsluttes med statistisk signifikans
– 94 % af de mennesker, der brugte IceWave opnåede smertelindring uden bivirkninger

I en række helt konkrete eksempler har professionelle atleter, olympiske atleter og berømtheder fra hele verden brugt LifeWave teknologien til naturligt at yde deres bedste, og endda vinde medaljer i olympiske og professionelle konkurrencer.

http://www.lifewave.com/inthenews.asp

http://www.lifewave.com/endorsers.asp

Dette er et punkt ingen skeptikere er villig til at tage fat på, af en meget god grund: med så mange mennesker fra så mange lande over så lang tid, er det simpelthen umuligt for LifeWave at være andet end den ægte vare.

En berømthed, der tager sin succes og sit omdømme meget alvorligt, er den amerikanske skuespillerinde Suzanne Somers. Suzanne er forfatter til mere end 20 top-sælgende bøger om sundhed. Mange af hendes bøger er blevet både Amazon og New York Times bestsellere. Suzanne har været gæst på tv-shows som Good Morning America , Oprah og Larry King Live, for at nævne et par stykker. Så da Suzanne og hendes team blev kontaktet af LifeWave, var de skeptiske. Suzanne har sit gode navn og rygte at beskytte, så hun vil ikke involveres i noget, der potentielt kan skade hendes omdømme. Og som en anerkendt autoritet indenfor sundhedsteknologi og ernæring, var Suzanne i den unikke situation at hun kunne evaluere LifeWave .

Efter gennemgang af LifeWave teknologien og forskningen bag, begyndte hun at bruge produkterne på sig selv. Suzanne blev overbevist om, at LifeWave var virkeligt, at det var banebrydende, og hun ønskede at blive involveret i noget, som efter hendes mening repræsenterede den fremtidige sundhedspleje. Suzanne fik i 2010 den officielle titel af LifeWave ambassadør .

Her er, hvad Suzanne Somers har at sige om LifeWave: ( fra bogen “Breakthrough” )

“Jeg har brugt disse plastre uden medicin på smerter, søvn, manglende energi, appetit kontrol, og afgiftning over de seneste to år, og jeg kan ikke rose dem nok. Når du har læst dette interview, vil du skynde dig til hjemmesiden for at få nogle til dig selv. Nogle gange er tingene for godt til at være sandt, men disse plastre er simpelthen både gode og sande . ”

En anden side af LifeWaves historie har været den filantropiske indsats gennem årene for at hjælpe de mindre heldige:

http://www.lifewave.com/giving-back.asp

Der er så mange begivenheder at se tilbage på, der afspejler hvordan LifeWave – medlemmer og selskabet – møder behovet hos dem, der har brug for hjælp: Skov brand i Australien, jordskælvsofrene i Italien, ødelagte liv på grund af orkanen Katrina. LifeWave og medlemmerne var der for at yde hjælp, assistance, plastre og finansiel støtte.

Som kronen på vores filantropi program, har Lifewave i år (2014) iværksat et program til at give mere end 2,1 millioner dollars i produkter til de sårede i krig, og til dem som ikke har råd til økonomisk at købe LifeWave plastre. Denne donation vil give dem der er i nød smertelindring, når medicin ikke har fungeret, og en god nats søvn, til dem der ikke kunne sove tidligere.

Lifewave hædres

Ifølge Richard Hunt, Florida State Kommandør af “Military Order af Purple Heart” ( MOPH ) :

“Jeg har haft oplevelsen af selv at se smerter gennem mange år hos nogle af vores Purple Heart Veteraner blive lettet på sekunder. For David Schmidt og LifeWave at stille denne teknologi til rådighed for mange af vores sårede kamp veteraner, der ikke har råd til dette unikke produkt udviser medfølelse og generøsitet. At dette vil være livsændrende for veteranerne er årets underdrivelse. ”


Skriv et svar