Produkterne er fantastiske, betalingsplanen lyder lovende, men…
Har du nogensinde oplevet at stå med en person som synes det hele lyder godt, men som trækker lidt på det, fordi du eller andre måske forventer, at de skal være interesserede i at drive en forretning?
Det første trin er derfor at finde ud af om de overhovedet ønsker det. Find ud af deres forventninger, og hvis de ikke ønsker at tale med andre mennesker om produkterne, så lad dem være glade kunder i stedet. Der er jo gode rabatter ved at være distributør, men det forpligter ikke til at være aktiv virksomheds bygger.
Trin 2 handler om, at når nu de er tegnet op som distributører, OG de ønsker at bygge en livslang indtægt ved an anbefale produkter, så finde ud af hvilke mål de har (De skal være SMARTe) og find ud af hvilket niveau af aggressivitet de har. Altså ikke om de ønsker at slås med dig og andre, men om hvor de gerne vil være med deres forretning om en måned, 3 måneder, et halvt år, og 1 år.
Trin 3 handler om at lære dem at lære. Lad være med at servere viden, men lær folk at finde den selv. Network Marketing handler i høj grad om at noget kan kopieres. Hvis du sidder inde med alle svarene, varer det ikke længe før du må svare på spørgsmål døgnet rundt.Netop derfor er vores Zimpal gruppe også så fantastisk – her kan mange hjælpe de nye.
Trin 4 handler om events. Sørg for at komme til alle virksomhedens events – især de store – som typisk finder sted en gang årligt i Danmark. En tommelfingerregel siger at når du deltager i virksomhedens events, så fordobles din indkomst i tiden frem til det næste event du deltager i. Herefter fordobles din indkomst igen, frem til næste event – og så videre. Jo flere events du deltager i, jo bedre bliver din indtægt. Det er ikke kun dig der skal komme, men sørg for at få så mange som mulig fra dit team med også. Det er nemlig ikke kun penge sådan et event handler om. Der er også tale om vidensdeling, social validering og meget andet.
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.